Code center

[RB:Blog_And_Post_Title]

آپلود عکسابزار وبلاگ

بهترین گوشی موبایل ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان :: کامپیوتر 69

کد قفل کردن راست کليک

کامپیوتر 69

سایتی برای آموزش های تخصصی و غیر تخصصی کامپیوتر

کامپیوتر 69

سایتی برای آموزش های تخصصی و غیر تخصصی کامپیوتر

این سایت برای آموزش های کامپیوتر به صورت تخصصی و غیر تخصصی و همچنین آموزش نرم افزارها و معرفی اطلاعات کامپیوتر می باشد.

بایگانی


تماس با ما


ابزار نظر سنجی

دریافت کد تبادل آگهی هوشمند



پیش از این با معرفی بهترین گوشی های تا ۵۰۰ هزار تومان در خدمت شما بودیم و حالا به بررسی گوشی های ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان می پردازیم. به علت تعدد مدل ها سعی می کنم این قسمت را به ۵ رده قیمتی تقسیم کنم تا بهتر بتوانیم موارد را مورد بررسی قرار دهیم.فقط نکته جالبی که به نظرم رسید گوشی های تا ۷۰۰ یا ۸۰۰ هزار تومان کیفیت خوبی در حد خودشان داشتند ولی گوشی های نزدیک ۱ میلیون بیشتر نسخه های ضعیف شده بالای ۱ میلیون تومان هستند. که این اصلاً خوشایند نیست.

۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان

Lenovo K3:

باید انتظارات خود را برای خرید به خط کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر مشخصات و قیمت را اول به خط کنید می توان گفت که به احتمال زیاد به Lenovo K3 خواهید رسید. در واقع می توان این گوشی که در حدود ۵۰۰ هزار تومان است را یکی از اعضای زیر ۵۰۰ هزار تومانی دانست که به عنوان نماینده در این سری حاضر است. صفحه نمایش با کیفیت ظاهری متفاوت، دوربین راضی کننده و …. را می توان از نکات مثبت دانست و شاید رابط کاربری همچنان ضعیف لنوو را نکته منفی این گوشی دانست.

  ASUS Zenfone 2 ZE500:

شاید پیش خودتان تصور کنید که این سایت هر محصولی که از ایسوس باشد را دوست می دارد! ولی حق بدهید زنفون ها خوب هستند. اگر این گوشی ها را در دست بگیرید از طراحی و جنس بدنه راضی خواهید بود و صفحه نمایش و سخت افزار هم خیال شما را راحت خواهد کرد. اما گفتن یک نکته الزامی می نماید. آن هم مشکلات آپدیت و از کار افتادن برخی امکانات مثل وای فای و … است. نکته مهمی است و حیاتی! تنها راهی که فعلاً به ذهنمان می رسد کمی صبر است.

Sony Xperia M2 Aqua:

ضد آب این قیمت طبق معمول ازآن سونی است. در واقع برای افرادی که این خصیصه می تواند حیاتی باشد و قیمت مهم باشد این انتخاب یگانه است و انتخاب دیگری ندارید مگر گوشی های موبایل کاترپیلار که در این قیمت تقریباً یکی از غیر کاربردی ترین هاست! در ضمن این گوشی از نظر سخت افزاری هم وضعیت بدی ندارد کاملاً می توان به آن اتکا کرد.

Lenovo K3 note:

بله! بازهم لنوو و سری K3. در واقع می توان گفت لنووپس از خرید امتیاز موتورولا در حال ورودی خاموش ولی محکم به بازار گوشی موبایل است. پس از سری موفق K3 لنوو با تفاوت قیمتی اندکی مدل K3 note را قرار داده است. صفحه نمایش با تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ و رم ۲ از جمله بهبودهای آن است و می توان پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک را هم برای این قیمت قابل قبول دانست.

+HTC DESIRE 626G: 

گوشی میان قیمت و البته خوش خط و خال اچ تی سی با امکاناتی شایان توجه و البته دوربینی راضی کننده می تواند یکی از انتخابات جدی این رده قیمتی باشد. هر چند باز هم پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک به اندازه نامش قدرتمند نیست ولی می توان از این پردازنده در کنار رم ۲ گیگابایتی انتظاراتی خوبی داشت و دوربین اصلی آن هرچند به نظر ما به اندازه ۱۳ مگاپیکسل نبود و شاید به ۱۰ مگاپیکسلی می رسید ولی کاملاً در این قیمت رضایت بخش و خواستنی است.

Huawei HONOR 4X:

یکی از گوشی های تازه وارد هواوی که به واقع با قدرت هم وارد شده و قیمت مناسبی هم دارد. در نگاه اول می توان همان طراحی همیشگی هواوی را در این گوشی موبایل هم نظاره کرد ولی پردازنده ای قابل قبول ( بر خلاف نسخه های پیشین HiSilicon Kirin ) که ۶۴ بیتی است و کار راه انداز و دوربینی با کیفیت خوب و البته رم ۲ گیگابایتی می تواند نقیصه ای همچون کیفیت صفحه نمایش را کمی کم رنگ تر کند.

۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان

Huawei P8 Lite 

معمولاً نام لایت به معنای نسخه سبک تر ( ضعیف تر ) یک پرچمدار است. در اینجا هم همین اتفاق افتاده است ولی اصلاً ذهنتان به نسخه ای ضعیف نرود! پردازنده ۸ هسته ای کوالکام اسنپ دراگون ۶۱۵  و رم ۲ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تقریباً راضی کننده و البته کیفیت ساختی رضایت بخش می تواند نمونه گوشی میان قیمتی خوبی باشد.

ASUS Zenfone 2 Laser ZE550KL:

گوشی موبایل نورسیده ایسوس با امکاناتی زبانزد می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. دوربین و سنسور لیزری بی شک مهمترین و شاخص ترین نشانه این گوشی است. اما پردازنده اسنپ دراگون ۶۱۵ و رم ۲ گیگابایت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و محافظ صفحه گوریلا گلس ۴ همه و همه این گوشی را به یک غول در این رده تبدیل می کند.

Alcatel Onetouch Idol X Plus:

آلکاتل نام آشنایی است. حالا پس از زمانی غیبت دوباره با مدل های بسیار وارد بازار شده است. ولی چیزی که شاید کمی خریداران را به شک بیندازد کیفیت ساخت بدنه و … گوشی باشد که گویی سقوط بدی داشته است. در هر حال مدل X Plus توانایی ها و مشخصاتی دارد که می تواند برای برخی خواستنی باشد. دوربین با کیفیت مناسب یکی از آنهاست. پردازنده آن هرچند به اندازه نامش نیست ولی کار راه انداز است. صدای خوبی دارد و شاید یکی از بزرگ ترین مشکلات آن را می توان کیفیت بدنه آن مخصوصاً در در پشتی دانست.

Huawei Honor 6:

گوشی تازه وارد هواوی مانند گذشتگان خود مشخصاتی دارد که گذشتن از آنها سخت است. هواوی پس از چندین بار سعی و خطا مثل اینکه کم کم به شرایط ایده آلی برای پردازنده های تولیدی خود رسیده است.پردازنده این گوشی هم از سری HiSilicon Kirin است و بازدهی بسیار خوبی داشته است. دوربین این گوشی نکته ای دیگر است که می تواند برای بسیاری مهم باشد. به واقع می توان دوربین این گوشی را در قیمت خود راضی کنند دانست.

ASUS PadFone Infinity 2:

گوشی به قیمت رسیده ایسوس که مشخصاتی در حدود پرچمداران سال گذشته دارد و توانایی هایی بسیاری برای نمایش. در کنار اینها طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا را هم اضافه کنید. پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۰ و رم ۲ گیگابایت سخت افزار مناسبی از این گوشی ساخته است و دوربین با کیفیت آن از قیمتش فرتر می رود. در کل می توان گوشی ایسوس را یک با شخصیت تمام عیار در این قیمت دانست.

SONY M4 AQUA:

باز هم سونی در امر ضد آب گوشی ها حرف اول را در این قیمت ها می زند. گوشی ضدآب جدید سونی با پردازنده اسنپ دراگون ۶۱۵ و ر ۲ گیگابایتی خارق العاده نیست ولی انتخبی مناسب برای آب بازهاست!  دوربین ۱۳ مگاپیسلی این گوشی موبایل هم همانند گوشی هواوی همین رده قیمتی در حد قیمتش خوب است و راضی کننده. البته رابط کاربری دوربین این گوشی هم مانند سری Z سونی است که حس خوبی به کاربر دست می دهد.

Samsung Galaxy J7:

سری J سامسونگ با نمایندگانی همچون J1 کمی بدنام شده بود ولی داستان کمی عوض شده است و کم کم شاهد مدل های بهتری در این رده هستیم. پردازنده Exynos 7580  بازده خوبی دارد و ای کاش رم دستگاه ۲ گیگابایتی می شد نه ۱.۵ گیگابایتی! دوربین این گوشی هم طبق معمول سامسونگ کیفیت قابل قبولی دارد. بدنه هم از دیگر نکات مثب این گوشی است که می تواند آبروی کاربر را حفظکند!

Samsung Galaxy Alpha :

یکی از اولین محصولات غیر نوت سامسونگ که در بدنه آن از فلز استفاده شده بود. در ابتدا اگرچه قیمت بالایی داشت ولی حالا کاملاً به قیمت رسیده ست و با پردازنده ای قدرتمند و رم ۲ گیگابایت از پس کارهای سخت افزاری به رحتی بر می آید. دوربین این گوشی هم عملکرد مناسبی دارد و شاید یکی از مزیت هایش فیلم برداری ۴K باشد. البته سنسورهایی همچون ضربان قلب و … هم این گوشی را همچون پرچمداران کرده است! البته گفتنی است که بهتر است سری F آن را بگیرید نه A.

LG G Flex 2 :

افت قیمت مناسب گوشی خاص ال جی ، می تواند LG G Flex2 را به یک مورد جذاب و خواستنی برای کاربران تبدیل کند. پردازنده ۸۱۰ اسنپ دراگون به همراه صفحه ای ۵.۵ اینچی با تراکم پیکسلی۴۰۳PPI و اندروید ۵ می تواند گزینه هایی مناسب برای مشتریان باشد. از اینها که بگذریم دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه تثبیت کننده اپتیکال و توانایی فیلم برداری ۴K این گوشی را به غول آخر این مقاله تبدیل کرده است!


منبع : 8bits

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی